Ansvarlig: Kasserer.
(Du kan se, hvem dette er under Ansvarsområder)
1) Når et vordende medlem skriver til indmeldelse[snabel-a]puffnet.dk, får vedkommende automatisk følgende standardemail:
Standardemail 1 (sendes automatisk): Emne: Tak for din indmeldelse i PUFF! Tekst: Mange tak for din henvendelse!Så snart vi har modtaget din indbetaling på vores konto, træder dit medlemskab i kraft. Du vil modtage en email med bekræftelse af dette.SVAR IKKE PÅ DENNE MAIL! I fald du har spørgsmål bedes du skrive til kontakt[snabel-a]puffnet.dk. Mange venlige hilsner, |
2) Kassereren tjekker kontoen. Når indbetalingen er gået igennem, sender kasseren bekræftelses-email til det nye medlem.
Standardemail 2 (skal sendes af kassereren): Emne: Velkommen i PUFF!Tekst: VELKOMMEN I PUFF! Vi har modtaget din indbetaling, og du er nu meldt ind i foreningen. På vores hjemmeside kan du finde vores vedtægter, referater af bestyrelsesmøder, hjælp og vejledning til forskningsforløbet m.m. Du kan også melde dig ind i vores Facebook-gruppe. Aktiviteter Bliv aktiv i PUFF Har du spørgsmål, kommentarer eller andet, er du også altid velkommen til at kontakte os på kontakt[snabel-a]puffnet.dk. Tak for din indmeldelse! Vi glæder os til at se dig i foreningen. PUFF – Panums Ungdoms Forsker Forening. |
3) Kassereren opdaterer medlemslisten og skriver oplysninger til webmaster.
Hvem dette er, kan du se under Ansvarsområder på hjemmesiden. Webmaster kontaktes på webmaster[snabel-a]puffnet.dk.
4) Webmaster sætter det nye medlem på fælles-mailinglisten.
5) Når et medlem melder sig på aktive-mailinglisten, sender webmaster følgende email til vedkommende:
Standardemail 3 (sendes af webmaster) Kære PUFF-medlem Du er nu tilmeldt PUFFs mailingliste for aktive medlemmer. Hvis du på et tidspunkt ønsker at afmelde dig igen, kan du gøre dette ved at skrive en mail til webmaster[snabel-a]puffnet.dk og bede om at blive afmeldt listen. Vi glæder os til godt samarbejde! Mange venlige hilsner, PUFF – Panums Ungdoms Forsker Forening. |